Zo meld je jouw eerste vermelding
Stap 1. Maak een gratis account aan
Via deze pagina kun je een account aanmaken. Hiervoor hoef je enkel een gebruikersnaam, email adres en wachtwoord in te vullen.
Tip: gebruik je eigen naam of de naam van je horecazaak als gebruikersnaam.
Zodra jij je hebt aangemeld, ontvang je een e-mail met jouw inloggegevens. Zie je binnen een paar minuten geen mail? Check dan je spamfolder.
Stap 2. Maak je eerste vermelding aan
Zodra jouw account is aangemaakt, kun je direct inloggen. Vanaf hier kun je starten met jouw accountgegevens aanvullen en een vermelding aanmaken. Nadat je bent ingelogd, zie het het onderstaande scherm.
Voor een mooie vermelding van jouw zaak, vul tenminste deze gegevens in:
- Title: de naam van jouw horecaonderneming
- Het tekstvak: een omschrijving van jouw restaurant en jouw menukaart. Lees hier tips voor het toevoegen van jouw menukaart.
- Feature image / uitgelichte afbeelding: de afbeelding die zichtbaar is op jouw vermelding in het overzicht van alle deelnemers. Klik op add images / afbeelding toevoegen en sleep de afbeelding in het upload vak, klik vervolgens op selecteer (rechtsonder).
- Image gallery / galerij: voeg hier 3 of 4 afbeeldingen toe. Deze worden als slider getoond, boven aan de pagina van jouw vermelding.
- Category: geef aan wat voor soort eten je verkoopt.
- Adres: Stad, adres, postcode
- Contact info: de bovenste optie zorgt ervoor dat jouw gegevens worden getoond, dus het telefoonnummer dat in jouw profiel staat. Optie 2 zorgt ervoor dat je handmatig gegevens kunt invoeren. Ga je meer dan één vermelding aanmaken? Kies dan voor optie 2.
- Tags/locaties: geef de locaties aan waar jij bezorgd.
- Openingstijden: selecteer een dag en geef aan op welke tijden jij open bent. Het mooiste format is bijvoorbeeld: 12:00.
Heb je alles ingevuld? Klik dan op “save post” en jouw vermelding staat klaar.
LET OP: jouw vermelding staat nog niet online. Deze moet eerst door ons worden goedgekeurd. Wanneer jij een wijziging aanbrengt in jouw vermelding, zullen wij dit ook moeten goedkeuren. Dit doen wij om de kwaliteit van alle vermeldingen hoog te houden.
Stap 3. Vul jouw accountgegevens aan
Klik in jouw dashboard op “account instellingen” en vul daar tenminste het telefoonnummer en de website / Facebookpagina van jouw restaurant in. Deze zijn noodzakelijk om de contactgegens op jouw vermelding te kunnen tonen, zodat bezoekers simpel contact met je kunnen opnemen. Let op: heb je meer dan 1 vermelding? Vul dan de gegevens handmatig in bij iedere vermelding.
Stap 4. Even wachten en jouw vermelding staat live!
Zodra wij jouw vermelding hebben goedgekeurd, wordt deze gepubliceerd en kun je hem terugvinden in jouw dashboard en op de website.
Veel succes! 🙂